Thursday, February 22, 2018

Bicara hati cahaya pencinta

Tinggal lagi beberapa hari je lagi umur aku akan genap 19 tahun . Alhamdulillah masih dipanjangkan umur untuk lebih mengenal erti kehidupan yang sebenar . Setiap tahun 25 february adalah tarikh yang aku tunggu - tunggu , tapi untuk tahun ni tidak lagi. Setiap tahun aku sambut birthday  besar- besaran tapi untuk tahun ni aku langsung tak nak idamkan apa - apa sambutan . Andai kata tarikh tu x de pun , I think I'm okay . Even hakikatnya memang aku dah rancang  apa yang aku nak . Tapi maybe no one understand what did I want . Tak perlu lah tahu ape yang aku nak kan ? Sebab semua tu x kan terjadi pun , cukuplah aku bahagia with my special fantasy .And tinggal lebih kurang seminggu aku akan masuk balik U dan menjalani kehidupan sebagai seorang student kembali . You know what , I'm happy live in my family . Ini lah perasaan setiap kali nak balik U , mesti sedih x nak balik. Tapi nak buat macam mana . Aku kena belajar dan banggakan keluarga dan semestinya balas jasa keluarga selama ni . Cukuplah SPM dah kelaut. Dan paling penting aku nak berjaya tunjuk dekat kau yang aku boleh berjaya . Yes , I am nothing in your eyes but who cares? Aku dah cukup kasih sayang keluarga , aku x perlukan apa - apa lagi . Terima kasih . Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment